Пріоритетним завданням для кожного суб’єкта підприємництва є побудова ефективної системи безпеки, яка зможе забезпечити сталий розвиток і захистить від можливих негативних факторів або мінімізує їх вплив на діяльність організації. Проте аналіз ситуації, яка склалася у сфері безпеки підприємництва в Україні, свідчить, що більшість бізнес-структур в умовах глобальних економічних трансформацій і небезпек, у тому числі воєнного стану, не має необхідного інструментарію, який би, діючи на випередження, забезпечував їм надійний захист у ринковому середовищі.
За роки Незалежності власникам суб’єктів підприємництва України так і не вдалося створити ефективної, високоорганізованої системи безпеки власного бізнесу, яка б відповідала міжнародним стандартам безпеки та ризик-менеджменту. Як наслідок, фінансові витрати компаній (банків) на охорону, юридичні послуги, різні судові справи, протидію рейдерству не тільки не зменшуються, а, навпаки, зростають.
Тільки невелика частина власників, керівників, менеджерів володіє сучасними знаннями щодо технології безпеки та підтримує їх у процесі здійснення господарської діяльності. Більша частина з них не розуміє й навіть не хоче розуміти важливості й необхідності завчасного вирішення цих питань. Як наслідок, поширеними є факти, коли запобігти загрозі або небезпеці щодо їхнього бізнесу вже запізно. І тоді настає жорстка фаза форс-мажору, що вимагає задіяння потужного морально-психологічного, кадрового, матеріального та іншого ресурсу без гарантії позитивного вирішення проблеми щодо збереження власного бізнесу.
Безпека бізнесу є однією з найважливіших сфер діяльності організації, а відповідальним за стратегію безпеки компанії є власник бізнесу.Завдання системи забезпечення безпеки компанії в умовах перманентних небезпек, загроз і ризиків:- проведення постійного моніторингу процесів, що відбуваються в суспільно-політичному житті країни, світовій і вітчизняній економіці, сегменті ринку, в якому працює компанія, у зовнішньому та внутрішньому середовищах, збирання, аналіз, оцінювання даних і прогнозування розвитку ситуації;
- своєчасне виявлення реальних і потенційних загроз і ризиків для діяльності, визначення їх джерел і ступеня ймовірності реалізації;
- організація ефективної конкурентної розвідки, добування необхідної інформації для вироблення найбільш оптимальних управлінських рішень з питань стратегії й тактики діяльності компанії;
- створення ефективних механізмів зниження рівня небезпек, запобігання загрозам, ризикам, а також активної протидії їм у разі їх реалізації;
- організація системи захисту інформаційних активів, забезпечення збереження матеріальних цінностей і відомостей, що становлять комерційну таємницю компанії;
- розроблення й впровадження інноваційних технологій із протидії загрозам і ризикам;
- забезпечення інформаційної, економічної безпеки компанії;
- захист законних прав та інтересів компанії та його працівників;
- недопущення проникнення в компанію структур економічної розвідки конкурентів, протидія технічному проникненню в злочинних цілях;
- виявлення, запобігання і припинення можливої протиправної й іншої негативної діяльності співробітників компанії на шкоду її безпеці;
- фізична й технічна охорона будинків, споруд, території і транспортних засобів компанії;
- формування в населення та ділових партнерів сприятливої думки про компанію, що сприяє реалізації планів її економічної діяльності й статутних цілей;
- підвищення конкурентоспроможних позицій.
Метою системи корпоративної безпеки є своєчасне виявлення й запобігання як зовнішнім, так і внутрішнім небезпекам і загрозам, забезпечення захищеності діяльності організації й досягнення нею цілей бізнесу.
Результатом забезпечення безпеки організації є стабільність (надійність) її функціонування, ефективність її фінансово-економічної діяльності та особиста безпека персоналу.
Компанія СІДКОН пропонує комплекс послуг з аудиту системи безпеки та побудови системи корпоративної безпеки бізнесу на організаційному (методологічному) рівні у відповідності до міжнародних стандартів з безпеки, чинного законодавства, вимог регулятора (за наявності), специфіки ринку, в умовах воєнного стану.